Dag van de Brabantse Volkscultuur 2020

12-10-2020

De Dag van de Brabantse Volkscultuur 2020 zou plaatsvinden op 17 oktober in Roosendaal. Wegens corona is besloten deze bijeenkomst te vervangen door een online bijeenkomst op woensdagavond 28 oktober, van 20:00 tot 22.00 uur.. De online inloop start om 19.45 uur

De online bijeenkomst is gratis

De Dag van de Brabantse Volkscultuur 2020 wordt georganiseerd door Erfgoed Brabant, Brabants Heem en de Historische Vereniging Brabant. En met speciale dank aan theater De Kring Roosendaal en Erfgoedcentrum Tongerlohuys. Dit jaar sluit het thema aan bij de Maand van de Geschiedenis: Oost/West. Brabanders die naar het buitenland emigreerden zullen in het online programma centraal staan. Op de portal Brabants Erfgoed vindt u al mooie artikelen, objecten en een podcast over het thema.

Bezoek de website van de Erfgoed Brabant Academie voor het programma, informatie over aanmelden en meer: www.erfgoedbrabantacademie.nl/brabantse-volkscultuur

Heeft u vragen? Neem dan contact op met Heleen Regenspurg (Erfgoed Brabant) door een mail te sturen naar heleenregenspurg@ erfgoedbrabant.nl.

Wij hopen dat u allemaal met ons meekijkt naar de uitzending op 28 oktober.

Met vriendelijke groet,

Namens Erfgoed Brabant, Brabants Heem en de Historische Vereniging Brabant,