Rabo ClubSupport 2020

27-09-2020

Heemkundekring 'De Heerlijkheid Heeze-Leende-Zesgehuchten' doet ook mee aan de Rabo ClubSupport.

Wij hebben dit jaar de heemkamer kunnen uitbreiden, dit geeft ons de mogelijkheid om meer mensen  te kunnen ontvangen voor bezoek aan onze uitgebreide bibliotheek en/of archief. Ook kunt u de permanente tentoonstelling bekijken van archeoplogische vondsen, schenkingen van de Heezer textielindustrie, de maquette van ons heemgebied , schilderijen van schilders uit onze dorpen, onze grote bidprentjescollectie,  het archief van Toon van Gils. Er is een schat aan informatie te vinden.

Door het coronavirus is het alleen mogelijk om op afspraak onze heemkamer te bezoeken, stuur een email naar info@heemkundekring-hlz.nl met uw verzoek en wij nemen daarna contact met u op.

Uiteraard hebben de kosten van deze uitbreiding een flinke greep gedaan in onze begroting. Daarom zijn wij blij met deze actie van de Rabobank

Stem op ons vanaf 5 oktober tot 25 oktober!

Om te kunnen stemmen moet u een betaalrekening hebben en lid zijn van de Rabobank. Dit jaar is het  mogelijk om te stemmen via de app of als u ingelogd bent op de website van Rabobank. Hiervoor is geen stemcode nodig.

U logt in met uw app of met uw bankpas

Kies zelf regelen

Kies lidmaatschap

selecteer minimaal drie verenigingen